24
тра
Нові умови використання системи "Айті-тур". Відповіді на найбільш поширені запитання.
Шановні колеги!


Відповідаємо на найпоширеніші ваші питання про нові умови доступу до системи "Айті-тур" с 01.06.2014.


     Щоб в системі працювали 2 менеджера з повним доступом нам потрібно сплатити передплату на 290 грн на місяць?
                  - Ні. Одна безкоштовна підписка вам вже надана після реєстрації. Друга підписка коштує від 100 до 145 грн, залежно від періоду підписки (1-12 місяців).

     Якщо у нас є підписка зі знижкою на вітрину "Гарячі тури" на 12 місяців (203 грн в місяць), нам буде активований 2 користувач з повним доступом? Він же надається за підписку на 290 грн на місяць.
                  - 2 користувач з повним доступом вам буде активований, тому що сума підписки на додаткові послуги, необхідна для його активації (290 грн в місяць) вважається згідно з тарифікацією з щомісячною оплатою (у вас це 290 грн на місяць). Не має значення, що ви оформили підписку на тривалий період і одержали знижку 30%.

     У нас один менеджер - це я. Щось для мене зміниться за новими умовами?
                 - Нічого не зміниться. Після реєстрації і верифікації Вам відкритий повнофункціональний безкоштовний доступ для 1-го менеджера.

     Якщо я зайду в систему перший і вийду перед тим, як туди зайде інший менеджер, у нього буде повний доступ?
                  - Так, у нього буде також відкрито повний доступ, тому що не має значення, скільки менеджерів агентства зареєстровані в обліковому записі. Враховується їх число, що знаходяться в системі (залогінених) в поточний момент. У вас може бути 10 менеджерів на 3 підписки і, можливо, вони не будуть заважати один одному.

   Я - менеджер і хочу сам підписатися на повний доступ, щоб не ділити його з іншими менеджерами. Це можна зробити?
                 - Можна.

     У нас всього 8 заявок за останні 3 місяці і 10 буде 5-го числа. Повний пільговий доступ для 2-го менеджера буде відкритий з наступного місяця?
                   - Ні. Ми щодня прораховуємо кількість заявок в стані "виконана" за останні 3 місяці. Додатковий пільговий доступ для 2-го менеджера вам буде відкритий наступного дня після прорахунку. Інформація про кількість активних користувачів з повним доступом буде показуватися в шапці сайту на всіх його сторінках.

     Ми передплатимо додаткового користувача з повним доступом, а через місяць (за кількістю заявок за останні 3 місяці - 10 штук) у нас активується ще один додатковий користувач, як ми зможемо відмовитися від першої підписки?
                   - Якщо ви підпишетеся на щомісячну оплату, то в Моєму кабінеті на вкладці Моя підписка просто знімете галку "Продовжувати автоматично", і списання припиниться з 1-го числа наступного місяця. Якщо ж ви підпишетеся зі знижкою на тривалий період, то потрібно буде написати повідомлення на підтримку, і ми вручну зупинимо підписку і повернемо решту суми на ваш балансовий рахунок в системі

     Ми передплатимо 3-х додаткових користувачів з повним доступом, а через місяць у нас звільниться один менеджер. Як ми зможемо відмовитися від цієї підписки?
                   - На кожного додаткового користувача оформлюється окрема підписка. В Моєму кабінеті на вкладці Моя підписка просто знімете галку "Продовжувати автоматично" на одному з підписаних користувачів, і списання припиниться з 1-го числа наступного місяця

     Менеджер з обмеженим доступом бачить свої заявки?
                  - Він бачить все. У нього всього 2 обмеження: при користуванні пошуком відкривається тільки 1-а сторінка результату пошуку (можна гортати сторінки), і наступний пошук можна зробити тільки через 5 хвилин. Усе.

     Чи стосуються зміни цих умов безкоштовного модуля, який встановлений на моєму сайті?
                 - Ні, не стосуються. Модуль залишається повнофункціональним і безкоштовним.  

     Для чого ви все так ускладнили?
                 - У нас 12 працівників підтримують актуальність цін, працює 7 програмістів, встановлені 8 потужних серверів. Це все вимагає великих ресурсів, які ми можемо отримувати тільки від продажу послуг або від бронювання, так як отстуствует плата за користування системою. Крім того, у нас великі плани щодо поліпшення системи і відкриття нових зручних сервісів, покликаних економити час роботи менеджера.


Якщо у Вас ще є питання, пишіть нам.



Ваш Айті-тур