Шановні колеги!
Кожна компанія час від часу стикається з низкою організаційних проблем, які заморожують роботу офісу.
- Узгодження питання потребує вирішення 2-3 чоловік, які рідко бувають в одному офісі. На третьому листі вже не зрозуміло, хто кому і що говорив.
- Неможливо знайти узгоджений керівництвом договір або макет листівки серед 40 проміжних варіантів.
- Вказівка керівництва не виконуються, тому що серед 40 листів 1-2 стабільно втрачається.
- Завдання не виконуються по кілька місяців, тому що чіткі терміни ніде не зафіксовані.
Для вирішення цих та багатьох інших організаційних питань компанія «Айті-тур» вже багато років використовує систему управління проектами
Worksection.
Що дає Worksection:
1. Організація команди - співробітники знають про свої завдання, пріоритети і терміни:
- члени команди можуть вносити свої коментарі та зауваження, які побачать всі учасники (повідомлення про новий коментарі приходить на пошту);
- чітко простежується історія листування і хід виконання завдання;
- для кожного завдання вказано виконавець і терміни;
- можливість обмеження доступу до обраним завданням і коментарям;
- взаємодія з віддаленими співробітниками (менеджери в декреті, фрілансери ...) і партнерами.
2. Планування та контроль - як не забути про важливі завдання:
- звіти і нагадування про ключові справах;
- співробітники можуть вказувати, скільки часу або грошей вони витратили на рішення своїх завдань;
- таймер показує прострочені завдання.
3. Управління проектами та завданнями - зберіть всі справи компанії на одному онлайн сервісі:
- розбиває справи на проекти (наприклад, «Поточні питання», «Реклама в соцмережах», «Оплата заявок») і завдання всередині кожного проекту (наприклад, «Клієнт Іванов. Відмова від туру до Туреччини, штраф 100%», «Клієнт Мартинов . Тур в $ 4 000, просить знижку в 7% »);
- визначені терміни і розставлені пріоритети кожного завдання.
Базове використання системи безкоштовно.
Більш детальну інформацію шукайте на сайті компанії
Worksection