22
січ
Особливості поділу повних доступів в системі
Добрий день, шановні колеги!

Чому у одного менеджера агентства повний доступ, у іншого доступ обмежений і доводиться шукати тури з затримкою в 20 хвилин, а на наступний день все навпаки?

Така ситуація відбувається в тому випадку, якщо користувачів в акаунті агентства більше, ніж повних доступів в систему. Тоді через особливості розподілу повних доступів, сьогодні повний доступ у одного менеджера, завтра - в іншого.

* В акаунті турагентства може бути зареєстровано будь-яку кількість менеджерів.
** Безкоштовний повний доступ до системи надається лише для 1-го користувача.

Як розподіляються повні доступи між менеджерами турагентства:

Варіант 1. За замовчуванням

За замовчуванням повний доступ не закріплений ні за одним менеджером - хто перший увійшов в систему Айті-тур, за тим і закріплюється повний доступ.

Наприклад, у агентства з 3-х менеджерів є 1 повний доступ до системи. Перший, який увійшов сьогодні в систему, менеджер отримує повний доступ, інші отримають обмежений доступ.

Якщо у агентства з 3-х менеджерів є 2 повних доступу до системи, то ці доступи отримають перші 2 менеджера, які увійшли в систему, третій - залишиться з обмеженим.

Таким чином за замовчуванням повні доступи у агентства "плаваючі", дістаються то одному, то іншому менеджеру в залежності від того, хто сьогодні першим увійшов в систему Айті-тур. Не має значення, хто з користувачів є адміністратором облікового запису - за замовчуванням умови рівні.

Варіант 2. Закріпити повний доступ

Ви можете закріпити повний доступ за конкретним менеджером турагентства. Яким би за рахунком цей менеджер не увійшов в систему Айті-тур, повний доступ завжди буде у нього і тільки у нього. Так ми персоніфікуємо повний доступ - ніхто інший їм не зможе користуватися.

Тут можна провести паралель з заброньованим столиком в кафе для постійного клієнта. На столику постійно стоїть табличка "заброньовано". Клієнт може заглянути сьогодні в кафе, а може і ні. Однак, за його столик ніхто не може сісти, тому що він заброньований для конкретного користувача.

* Про те, як закріпити повний доступ за конкретним менеджером турагентства, читайте тут

Ми вже розповідали про види доступу в систему Айті-тур тут Звертаємо Вашу увагу, що число повних доступів впливає на категорію аккаунта агентства ( «Преміум»). Детальніше про «Преміум» акаунтах можна прочитати тут

Якщо у вас виникли питання, пишіть нам або зв'яжіться з менеджерами за телефонами.

Ваш Айті-тур