22
вер
Ще раз про користувачів з повним доступом до сервісів Айті-тур і про стандартні і Преміум акаунти


При реєстрації агентству надається безкоштовно один повний доступ, який дозволяє користувачеві використовувати всі сервіси Айті-тур без обмежень (правила змінені з 01 травня 2018 року) .

Всі інші користувачі (зареєстровані агентством менеджери) в цей час мають обмежений доступ, в тому числі і до використання живого пошуку.


Повний доступ автоматично делегується менеджеру, який першим авторизувався в системі.

Якщо перший менеджер виходить з системи (по кнопці Вихід), то права повного користувача передаються будь-якому іншому менеджеру, який входить в систему.


Агентство може купити повний доступ для всіх своїх менеджерів.

Також ці права можна отримати, купуючи послуги Айті-тур або бронюючи через Айті-тур заявки.


Будь-який менеджер може придбати персональний повний доступ, який буде закріплений тільки за ним і не буде делегуватися іншим менеджерам з обмеженим доступом.



Додаткові призначені для користувача повні доступи можна отримати 3 способами:


1. Купити (390 грн за пакет з 3-х користувачів з повним доступом, 203 грн за 1 повний доступ на місяць при річній передплаті)


2. Купити будь-які послуги Айті-тур на 390 грн (кожні 390 грн = 1 повний доступ)


3. Забронювати і сплатити через Айті-тур 10 заявок протягом останніх 90 днів (кожні 10 заявок = 1 повний доступ)



Види акаунтів:


У Айті-тур існують 2 види аккаунта для турагентств: стандартні і Преміум.

Відмінність преміум аккаунта полягає тільки в тому, що в цьому акаунті мінімум 2 користувача (включаючи безкоштовного при реєстрації) мають повний доступ.



Користувачі Преміум акаунтів мають додаткові привілеї:


- Тури вітрини В останню хвилину показуються їм без затримки (стандартний аккаунт бачить їх з затримкою 4 години)


- Доступний сервіс Обрані тури з можливістю формування добірок туристам


- Доступно управління промопрайсамі в результатах пошуку (перегляд, відключення, фільтрація, перетворення цін до нормальних)


- Спливаюче вікно банера Rich media показується тільки при авторизації, а не кожну годину, як для стандартних акаунтів



Оформлення підписки на додаткових користувачів з повним доступом (на Преміум аккаунт):


- Поповнити баланс. При недостатності коштів на балансі відкриваємо вкладку "Поповнення балансу" в розділі «Мій кабінет» і поповнюємо баланс.


- Активувати підписку. Відкрити вкладку "Підписка на послуги" в розділі «Мій кабінет» і, встановивши потрібні параметри підписки, натиснути внизу сторінки кнопку "Змінити підписку".



Якщо у вас виникли питання, пишіть нам або зв'яжіться з менеджерами (044) 585 62 64.



Ваш «Айті-тур»